niedziela, 6 maja 2012

Candy Magicznej Kartki!!!





Dlaczego uzależnienie kojarzy się negatywnie? Uwiebiam słodycze i kocham papierki, z tym, że słodycze znikają a papierki albo znikają albo zmieniają postać albo nie znikają... bo są zbyt ładne i szkoda :) Chore, prawda? Teoretycznie nieszkodliwe, mój ukochany i wyrozumiały mąż ma jednak swoją teorię, że już niedługo na nic innego w naszym gniazdku nie będzie miejsca... Niewykluczone :).
Popełniam kolejny krok w kierunku spełnienia jego obaw, niniejszym biorę udział w zabawie Magicznej Kartki, która ma na celu poszerzyć moją kolekcję papierków. Muszę przyznać, iż do tej pory nie wspierałam zbytnio polskich producentów zaopatrując się za oceanem. Zauważyłam jednak iż potencjał polskich firm jest coraz większy i może czas zacząć wspierać interesy rodaków. Mam nadzieję, że będę miała okazję się przekonać i Wy też! Magiczna Kartka zaprasza do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz