wtorek, 20 marca 2012

Free Ideas - Zakładamy sklep :)



Pasja - to chyba dobre słowo. Z pasją wykonuję każdy przedmiot, niezależnie czy nagle zainspirował mnie jakiś moment w życiu czy robię go na czyjąś prośbę, czy tez zlecenie. Pasja potrzebna jest by cieszyć się tym co się robi i żeby osiągać sukcesy. Nie ma nic piękniejszego niż dreszczyk emocji na myśl "co z tego będzie"... Z tą samą też pasją podchodzę do mojego nowego wyzwania. Bynajmniej nie chodzi tym razem o wyzwanie scrapowe :). Otóż postanowiłam otworzyć sklep internetowy. Początkowo z zamysłem aby oddać w dobre ręce za nieweilką cenę moje wyroby, które dały mi wiele radości podczas tworzenia a teraz odchodzą w zapomnenie. Chciałam by dały komuś jeszcze trochę radości. Dla mnie swoją rolę już spełniły. Następnie naszła mnie myśl, żeby dotrzeć do rzeczy, półproduktów czy też nawet narzędzi, które sama miałam problem kiedyś, w początkowej fazie mojej fascynacji scrapooking'iem i cardmaking'iem, zdobyć.
Cel jeszcze nie osiągnięty ale przynajmniej mam do czego dążyć. Ciekawskich zapraszam oczywiście do mojego nowego sklepu. Jako, że to dopiero początki więc nie jest jeszcze w 100% sprawny ale co nieco można już zobaczyć: zapraszam zatem na stronę http://www.free-ideas.pl/ z prośbą o uwagi, komentarze czy też wskazówki. Pozdrawiam ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz